Екстер҆ єр новачка виконаний у фірмовому стилі бренду та має сучасну зовнішність розбавлену спортивними рисами. Hyundai i10 2020 модельного року виявився всього на 5 мм довшим за попередника, при цьому довжина колісної бази зросла на 40 мм. Завдяки оптимізації платформи хетчбек став просторішим та більш комфортним. Водночас, розмір багажного відсіку залишився на рівні попередньої моделі і складає 250 літрів.
Інтер҆ єр має певні елементи дизайну старої моделі, але нова мультимедійно-розважальна система з центральним монітором вносить свіжу ноту в класичні форми салону. Саме оновлення інформаційно-технологічного обладнання значною мірою вплинуло на девелопмент інтер҆ єру, який до того ж став більш якісним та приємним на дотик. На борту Hyundai i10 ми помітили новий додаток Bluelink здатний допомогти водію у пошуку паркувальних місць або навігації по незнайомим місцям. Крім цього, в i10 значну увагу приділено пакетам з безпеки та допоміжним системам контролю автомобіля. До складу базових опцій увійшли такі системи як бездротова зарядка смартфонів, клімат-контроль та повний електропакет.
Незважаючи на прихід нових технологій у сфері мультимедія, в технічному плані автомобілі Hyundai продовжують відставати. Так, для i10 зберегли стару лінійку двигунів та застарілу автоматичну коробку перемикання швидкостей. Під капотом малюка встановлено 1-літровий атмосферний мотор об҆ ємом 1 літр потужністю всього 66 к.с. та 96 Нм крутного моменту. Для більш динамічного драйву в запасі є 1,2-літровий бензиновий силовий агрегат на 86 к.с. Обидва двигуна агрегатуються з 5-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей або з автоматом.
Повноціний старт продажів нового Hyundai i10 заплановано на осінь цього року, саме тоді ми і протестуємо новачка на шляхах та дізнаємось про його їздові характеристики…